به چقدر موفقیت در راه شناساندن بیماری ایدز دست پیدا کرده ایم


توسط یکی از دوستان به دستم یه سنجاق سینه رسید که در واقع نشانی بود از بیماری ایدز. فکر می کنم این یه نشان قراردادیه. پس تا به کسی گفته نشه مربوط به چیه ، از شکلش نمیشه فهمید. به ذهنم رسید نصبش کنم و عکس العمل اطرافیانم را ببینم
در ابتدا تحول کوچکی که در ظاهرم ایجاد کرده بودم، نظر تعدادی را جلب کرد و آنها با لبخند با من روبرو شدند
همه آنها _که من آنها را آدم های دقیق اطرافم می نامم_برای چند لحظه ای کوتاه فکر کردند شکل این سنجاق شبیه چیست و یا قبلا آن را کجا دیده اند؟ و بعد با هیجان قشنگی می گفتند : آهان این در مورد ایدزه
البته جالب تر اینکه بعد از مدتی ادامه می دادند : ای کاش نشان چیز دیگه ای بود. انگار که این نشان یک انسان مبتلا( که می توانست حتی خود من باشم) ، راههای انتقال (به خصوص راه جنسی)، عاقبت بیماران(از دست دادن سلامت جسمی ، روانی و اجتماعی) را در ذهنشان متجلی می کرد
بعد می پرسیدند: اینو برا چی زدی؟
جواب می دادم : چون بیایید با خود عهد ببندیم تا در مورد بیماری ایدز بیشتر بدانیم
این تجربه من هنوز ادامه داره. باید اعتراف کنم که من عاشق اینجور تجربه ها هستم

0 Comments:

Post a Comment

<< Home