من سام هستم


ممکن است 2 سال پیش یا همین عید امسال فیلم بلند سینمائی " من سام هستم " را دیده باشید. ، بازی ارزنده شون پن و سایر بازیگران آن بیاد ماندنی و آن را در ردیف آثار شاخص و قابل تامل در میان فیلم های سینمای امریکا ساخته است. بمناسبت 12 آذر روز جهانی معلولان شبکه اول سیما در برنامه خوب " سینما یک " تصمیم به پخش مجدد آن دارد که پنج شنبه شب همین هفته ( پس فردا ) انجام خواهد شد. به همه دوستان توصیه می کنم آنرا ببینند. کار فاخر و ارزنده ای است. ضمن اینکه اگر حوصله ای ماند بحث کارشناسی آن را هم می توانید ببینید. من هم در این قسمت شرکت دارم و مطالبی را عرض خواهم نمود. امیدوارم حداقل از دیدن فیلم زیبا و ارزشمند " من سام هستم " بهره مند شوید...

1 Comments:

salam
man belakhare film ra didam
ebtedaye film jaleb shoroo shode bood , eine chiz haee ke too ketab haye ravan shenaci mi nevisan
ba dialog haee ke baraye sam va lucy bood rahat kenar oomadam o ehsasati nashodam.in dar hali bod ke doostanam dar kenaram dashtan gerye mikardan.
baraye man ghashangtarin ghesmat , vaghti bood ke vakile dakhele otaghe sam shod o jaryane zendegisho ba gerye o faryad migoft
engar az avale film montazere in hadese boodam
fekr mikonam ye dor dige bayad kole filmo ba deghate bishtari bebinam
ey kash ghesmati az naghdo dakhele web mizashtin

 

Post a Comment

<< Home