کنگره آموزش بهداشت -2

به هنگام ارائه سخنرانی در دومین روز کنگره خدمت هیات رئیسه محترم و حضار عرض کردم که بواسطه زیاد بودن تعداد اسلایدها و اینکه چند نکته ایتدائی هم عرض خواهم کرد حتما دچار کمبود وقت می شوم که شدم.به همین دلیل قول دادم اسلاید ها را در اینجا قرار دهم تا دوستان استفاده کنند. خب این هم اسلاید های آموزش بهداشت مبتنی بر شواهد...
خب می پرسید چرا وقت را تنظیم نکرده بودم. من البته ابتدا قصد بیان آن چند نکته - که بتدریج در اینجا هم خواهم نوشت - نبودم اما ملاحظه برخی موارد بر این تصمیم استوارم کرد که آنها را قبل از سخنرانی خود بگویم . هرچند خودم هم به یکی از آن دردها مبتلا شدم و وقت کم آوردم. خب درست حدس زدید ، یکی از نکته ها در مورد نحوه ارائه سخنرانی ها بود. برخی از دوستان جوان سخنران - علیرغم آنکه بواسطه اینکه درس آموزش بهداشت خوانده اند باید از دیگر رشته ها بر سخنرانی مسلط تر باشند - متاسفانه آنگونه نبودند . اشکال عمده بر عدم تنظیم بخش های مختلف مقاله بود ، به نظرم چون اکثر مقالات برگرفته از جلسه دفاع پایان نامه بود ، عزیزان خود را در آن حال و هوا حس می کردند و بیش از آنکه به نتایج و بحث بپردازند به بیان مسئله و دلایل انتخاب موضوع بسنده می کردند. و بخش مهم کار از دست می رفت. امروزه وقت سخنرانی در کنفرانس ها به 7 تا 10 دقیقه کاهش یافته است تا تنها آن یافته جدید مورد بحث قرار گیرد و گرنه همه آنها که در همایشی چون همایش زاهدان گرد هم آمده اند یا متخصص آموزش بهداشت هستند و یا از نزدیکان آن. بنابراین باز هم از تئوری گفتن دردی را دوا نخواهد نمود...
امید که ابتدا من و سپس دوستان جوان به این مهم توجه کنیم. از حق هم نگذریم چند تن از دوستان ازجمله جناب دکتر کریم زاده بسیار
خوب بودند
...

1 Comments:

eeeeeeeee pas chera nemitoonam eslaid ha ra bebinam?chera link nemide?

 

Post a Comment

<< Home