آنچه گذشت

از وقتی ننوشتم چند ماهی می گذره ،روزها وشب های بسیاری سپری شده و مثل همیشه پر از شیرینی ها و تلخی ها
پایان نامه رادفاع کردم
دنبال مقاله رفتم که هنوز به جایی نرسیده
در آزمون دکتری شرکت کردم که نتیجه اش پذیرفته نشدن همراه رضایت بود
از اونجایی که برای استخدام کاملا نا امید بودم ،برای گذراندن طرح اقدام کردم که با توجه به وقتی که گذاشتم آنچنان نتیجه ای حاصل نشده جز آشنایی با چند همکار آموزش بهداشتی
و به وبلاگ شخصیم هم رسیدم.هنوز هم سرگردان بین موضوعاتی هستم که جهت مشخصی ندارند
سمینار و کنفرانس و ... به دنبال گمشده ای که سالهاست در جستجویش هستم و هر قدمی که بر می دارم به امید آنم که بیابمش
دو بار هم در جمع صمیمی ژورنال کلاب دانشجویان مقطع دکتری آموزش بهداشت دانشگاه تربیت مدرس که هر دو هفته یکبار ،روز های سه شنبه برگزار میشه شرکت کردم
تا دیروز که اولین جلسه ماهیانه نارسایی های بازاریابی سلامت در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با سخنرانی دکترابوالحسنی برگزار شد.براشون آرزوی سلامت می کنم .و امیدوارم جلسات با حضور پر رنگ تر اساتید و دانشجویان به شکل واقعی تری به مسایل ومشکلات بپردازه

1 Comments:

At 10:39 PM, Blogger Unknown said...

بنام خدا
دوست و همکا رگرامی
سرکا رخانم رحیمی
سلام از اینکه در شب عید غدیر بار دیگر چراغ این وبلاگ را روشن کردید بسیار ممنونم. امیدوارم که بتوانیم بار دیگر و با کار پربارتری این مسیر را ادامه دهیم

 

Post a Comment

<< Home