آغازی بريک وبلاگ تازه

بسم الله الرحمن الرحيم
برای من که تحصيلاتم را در رشته آموزش بهداشت به پايان رسانيده ام شايد کمی دير باشد که اين وبلاگ را ايجاد می کنم. البته اين را از اين نظر می گويم که پيش از اين دو وبلاگ " يادداشت های روزانه " و " توانبخشی ايران " و نيز " پايگاه شخصی " خودم را طراحی و اداره می کنم. اين امر بدان خاطراست که در طول سالهای اخير بيش از آموزش بهداشت درگير در مسائل توانبخشی بوده ام. بهرصورت اينک و در آستانه برگزاری " نخستين کنگره آموزش بهداشت ايران " که از هجدهم تا بيستم آذر ماه جاری در دانشگاه علوم پزشکی شهيد صدوقی يزد برگزار می گردد ، تصميم به ايجاد وبلاگی با عنوان " آموزش برای بهداشت " گرفتم. احساس می کنم يکی از ويژگی های متخصصين آموزش بهداشت بروز بودن و استفاده از ابزارهای نو در اطلاع رسانی و کارهای علمی می باشد. وبلاگ ها توانسته اند نقش مهمی را در اين مسير در موارد مختلفی ايفا نمايند. اولين وبلاگ من – يادداشت های روزانه دکتر محمد کمالی – را شايد بتوان جز سی وبلاگ اول بزبان فارسی در اينترنت دانست . من توانسته ام با استفاده از آن در زمينه اطلاع رسانی ؛ آموزش ؛ بيان مسائل و مشکلات و... موفق باشم ، ضمن آنکه از نظرات بسياری از دوستان هم استفاده کرده ام. اميدوارم ايجاد اين وبلاگ نيز با حسن استقبال اهالی " آموزش بهداشت " روبرو گردد وانشاالله همچون وبلاگ " توانبخشی ايران " بتوانم با حضور برخی از صاحبنظران اين رشته آنرا به صورت گروهی اداره نمايم.
ومن الله التوفيق

0 Comments:

Post a Comment

<< Home